Tuesday, December 26, 2006

Po štědrém dnu

Nu tak máme po Štedrém dnu! Sázím se, že i v domácnostech, kde to s hodováním moc nepřehánějí, lidé tu a tam sezobli něco, co by asi neměli. A také možná popili víc, než jim bylo zdrávo. Jelikož nás čeká ještě Nový rok, já doma v krátkém mezidobí nastoluji odlehčovací režim. Hrnek urologického nebo detoxikačního čaje nikoho nezabije, k jídlu kousek ryby, ovoce, syrovou zeleninu. Moji mužští se kdysi dost škaredili, ale postupem let si na tohle zařízení tak zvykli, že ani moc neremcají. Pravda, občas mi vytrhnou do špaju a zbaští tam něco, co už mám naopak nakoupeno na Silbvestra, ale já jsem se zase v průběhu let zlepšila ve schovávání různých těch konzerv tresčích jater či oček a celý špajz mi přece nevybagrují. Nakonec z pohodlnosti slupnou a vypijí co jim přichystám - a tak býváme na Nový rok připraveni v docela slušné kondici!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home