Sunday, July 23, 2006

Kuřecí řízky s houbami

Nedá se nic dělat, i když je venku stále vedro k padnutí, jíst se koneckonců aspoň občas musí, chlapi na mne dnes koukali jako vyhladovělé šelmy. Dnešní oběd jsem tedy už nemohla odbýt nějakým studeným salátem nebo pomazánkou, ale moc jsem se za sporákem omeškávat také nehodlala. S předstihem jsem uvařila rýži na přílohu a to ostatní jsem zvládla v minutce: žampióny jen tak narychlo podušené na trošce oleje, ochucené vegetou a pepřem a kuřecí stehenní řízky. Maso jsem předtím obalila ve směsi polohrubé mouky, špetky soli a pořádného množství sušené bylinné směsi, kterou jsem koupila pod názven Italské koření. Nevím, v čem spočívá ta exotika, podle chuti je to podrcená bazalka a možná ještě trošku dobromyslu. Řízky byly hotové za pět minut, navíc jsem je opekla na stejné pánvi, na které jsem předtím připravovala žampióny, takže jsem ušetřila nádobí. Rýži s masem a houbami jsem stejně doplnila spoustou rajčat a okurky, ale zeleninu jsem si tentokrát netroufla nijak prosazovat, pouze jsem jí pokrájela na velkou mísu a tu jsem postavila doprostřed stolu, ať si každý vezme, kolik chce. Kdybych vytvořila klasický salát a přidělila ho do misek, asi by se už ozvalo reptání, ale takhle všechno bez řečí zmizelo!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home