Saturday, April 01, 2006

Nejen jídlem živ jest člověk

Praví jedno staré pořekadlo. Člověk nemá žít aby jedl, nýbrž jíst aby žil, praví jiné moudro. Jíst se prostě musí. Ale jak se stalo, že já, která ještě ani po svatbě nedovedla vzít vařečku do ruky mám najednou kuchň zavalenou vlastnoručně sepsanými sešity receptů a nejrůznějšími výstřižky v mnoha šanonech? No jo, vždyť od té doby uteklo dobrých třicet roků, to se mnoho změní. Jen klasickou kuchařskou knihu u mne nikdo nenajde ani jedinou, těm jsem se přece jen vždycky ubránila. Ono je v každé takové knize něco fajn a něco rodině nejede - a není divu, takové knihy také sestavují jen lidé a jak je známo (abych zůstala u přísloví), nenarodil se člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. A víte, co já udělám? Přiřadím se k těm masám a vezmu to pokrokově. Recepty na taková jídla, která šmakují u nás doma, budu namátkou uvádět na těchto stránkách. Dobrou chuť!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home